EVN Group

Jsme výhradním zprostředkovatelem dodávek plynu, elektřiny a tarifů

pro vietnamskou a čínskou komunitu

Plyn
Elektřina
Volání + data

Naše služby poskytujeme

Jednoduše

V našich smlouvách se snadno orientujete

Výhodně

Ceny služeb hlídáme dlouhodobě, abyste u nás byli maximálně spokojeni

Dostupně

Můžete se na nás obrátit denně od 8 do 20h zdarma na telefonní číslo +420 775 567 709

Férově

Stojíme si za svým slovem. Aktuálně nám důvěřuje nám více jak 1 000 zákazníků

Pro firmy i domácnosti

Naše služby poskytujeme pro domácnosti, firmy i nadnárodní společnosti

Plyn

V EVN Group plyn nejen dodáváme, ale také radíme, jak za něj co nejvíce ušetřit. Náš plyn není jen nepřetržitá dodávka, ale péče o zákazníka 24 hodin denně. Společně se podíváme na vaše vyúčtování a najdeme pro vás největší úsporu. Jsme féroví, nečekají vás žádné skryté poplatky.

Elektřina

S EVN Group máte jistotu férových cen za elektřinu. Vždy přesně víte, za co platíte. Dodáváme elektřinu a plyn všem, kteří chtějí ušetřit a mít spolehlivého dodavatele. Vašeho času si vážíme, u nás novou smlouvu uzavřete rychle a pohodlně.

Volání a data

U EVN Group vám nastavíme tarif přesně na míru podle vašich potřeb a za nejlepší ceny na trhu. Potřebujete více dat na internet, volání do zahraničí, Číny, mimo Evropu? Obraťte se na nás.

Přejít k EVN Group je jednoduché

1. Vytvoření návrhu smlouvy

Prvním krokem přechodu k EVN je vygenerování návrhu smlouvy. Naše smlouvy jsou jednoduché a srozumitelné, přečtení by vám tedy nemělo zabrat moc času. Případné nejasnosti vám zodpovíme na telefonním čísle +420 775 567 709.

2. Podpis dokumentů

Ve druhém kroku s námi podepíšete smlouvu, případně nám ještě doplníte potřebné dokumenty.

3. Čekání na zahájení odběru od EVN

Podepsané smlouvy a dokumenty ještě jednou projdeme a zkontrolujeme. Pokud bude potřeba ještě něco doplnit, tak se vám obratem ozveme. V ideálním případě ale už vše probíhá v naší režii a přechod k EVN zařídíme za vás. Nelze přesně odhadnout, kdy začnete od EVN odebírat energie, to závisí na smlouvě s vaším současným dodavatelem. Obvyklá doba přechodu je okolo dvou měsíců v případě smluv bez závazku. O celém přechodu k EVN Vás budeme průběžně informovat.

4. Zahájení odběru

Obvykle vás 1–5 dní před zahájením odběru požádáme prostřednictvím SMS o zaslání stavu plynoměru nebo elektroměru. Poštou vám následně zašleme dopis s rozpisem zálohových plateb na následujících 12 měsíců.

Časté dotazy

Stačí zavolat na naši zákaznickou linku +420 775 567 709, vyplnit níže uvedený kontaktní formulář nebo napsat e-mail info@evngroup.cz.

Změna elektroměru a plynoměru nutná není. Na vašem odběrném místě se nic nemění, dojde ke změně poskytovatele elektřiny a plynu, pouze hlavička na faktuře bude jiná.

Měřidlo (plynoměr / elektroměr) je majetkem distributora. Při změně dodavatele k odmontování měřidla nedochází, jedná se čistě o administrativní záležitost.

Máme pro vás více variant, společně vybereme, která vám nejvíce vyhovuje. Možnosti fixace máme na rok, dva, tři roky, případně dobu neurčitou.

Záleží na typu smlouvy, kterou máte uzavřenou se svým současným dodavatelem energií. Pokud je smlouva na dobu neurčitou, obvyklá výpovědní lhůta trvá 3 měsíce. U smlouvy na dobu určitou, musíte vydržet do jejího konce, nicméně my vám pohlídáme včasné vypovězení původní smlouvy, aby nedošlo k jejímu případnému prodloužení.

V případě úniku plynu či výpadku dodávek elektrické energie, kontaktujte poruchovou linku provozovatele distribuční soustavy, který je dle energetické legislativy zodpovědný za funkčnost měřidla na vašem distribučním území.

Elektrická energie
Před nahlášením poruchy prosím zkontrolujte hlavní jistič a případně i podružné jističe.
Kontakt na jednotlivé distribuce:

PREdistribuce, a. s.:
Linka pro hlášení poruch: 800 823 823
Zákaznická linka: 800 550 055
Webové stránky: www.predistribuce.cz

ČEZ Distribuce, a. s.:
Zákaznická linka i linka pro hlášení poruch: 800 850 860
Webové stránky: www.cezdistribuce.cz

EG.D, a. s.:
Zákaznická linka i linka pro hlášení poruch: 800 225 577
Webové stránky: www.egd.cz

Plyn
Před nahlášením poruchy prosím zkontrolujte, zda není uzavřen hlavní uzávěr plynu (HUP).
Poruchová linka pro všechny dodavatele plynu 1239.

Výměnu elektroměrů nebo jeho zaplombování provádí vždy distributoři (ČEZ, EG.D, PRE), kteří jsou majiteli elektroměru. Kdo se bude starat o plynoměr nebo elektroměr, když změním dodavatele? Změna dodavatele je pouze administrativní záležitost. Distributor zůstává stejný a nemění se, a bude tak nadále odpovědný za odečty spotřeby a spravování plynoměru / elektroměru.

Spínání časů pro VT a NT změnit nelze. Elektroměr, včetně zařízení HDO, je majetkem distribuce. Tyto časy se ani po změně dodavatele nezmění.

HDO je systém hromadného dálkového ovládání, prostřednictvím kterého jsou v průběhu dne u odběratelů dálkově přepínány nízký a vysoký tarif a současně ovládány některé spotřebiče. Cena elektřiny v době platnosti nízkého tarifu je pro zákazníka levnější. V době jeho platnosti se u zákazníka spínají zařízení sloužící k vytápění objektů nebo k ohřevu teplé vody.

Kontaktujte nás